Časté otázky

 
 
 

FAQ, pomoc zákazníkom

Pokiaľ ste tu nenašli odpoveď na vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať kontaktným formulárom, mailom na  info@velvetheavenshop.sk, alebo prostredníctvom telefónu na zákaznícku linku 0911-480245. Radi pomôžeme, poradíme.

1. Môžem nakúpiť vo vašom obchode aj keď nie som firma?

Áno, náš obchodík je určený pre každého bez výnimky. Ak chcete nakúpiť ako bežný zákazník, nemusíte sa kvôli tomu ani registrovať a zbytočne sa zdržiavať. Ak máte záujem o registráciu, vykonajte ju. Výhody registrácie sú najmä pri opätovných nákupoch.

2. Môžem si uplatniť zľavu podľa výšky objednávky ak som bežný zákazník?

Áno, platia pre Vás tiež zľavy. Zľavu uvidíte po vložení produktov do košíka a následnom vstupe do nákupného košíka, nie je potrebné vytvárať objednávku, aby ste zľavu videli, viac o zľavách nájdete na www.velvetheavenshop.sk/zlavy/.

3. Je určená minimálna hodnota objednávky?

Nie, nie je určená žiadna hladina a to platí pre každého, kto nakupuje v našom obchode. Je úplne jedno, či potrebujete drobnosti za pár centov alebo tovar za stovky eur, každá jedna objednávka je pre nás dôležitá.

4. Môžem zmeniť (zrušiť) objednávku po jej odoslaní?

Zmeny v objednávke môžete urobiť len dovtedy, pokým ste neobdržali mail o odoslaní objednávky. Zmeny môžete urobiť buď prostredníctvom mailu, kde konkrétne napíšete základné údaje ako názov tovaru, kód a počet kusov, o ktorý máte záujem. Pokiaľ by ste z rôznych dôvodov potrebovali objednávku zrušiť, postupujte, prosím, podľa pokynov v našich Všeobecných obchodných podmienkach v dolnom menu obchodu.

5. Dostanem potvrdenie o vytvorení, potvrdení a vyexpedovaní mojej objednávky?

Áno. Bezprostredne po vytvorení objednávky obdržíte e-mail automaticky vyprodukovaný systémom, v ktorom sú zahrnuté všetky informácie týkajúce sa Vašej objednávky. Tento e-mail slúži ako potvrdenie pre Vás, že Vaša objednávka bola správne vytvorená a že ju evidujeme v našom systéme. Následne po skontrolovaní objednávky Vám bude v čo najkratšom čase odoslaný e-mail o potvrdení Vašej objednávky. V prípade, že ste si zvolili ako spôsob úhrady platbu na účet, dostanete tiež výzvu na uhradenie Vašej objednávky. Po vyexpedovaní zásielky dostanete e-mail o odoslaní, ktorý potvrdzuje, že Vaša objednávka bola práve odovzdaná na prepravu. Po prijatí tohto e-mailu už nemôžete robiť žiadne zmeny vo Vašej objednávke, preto Vás prosíme, pokiaľ máte záujem niečo do objednávky doplniť, učiňte tak ešte pred tým, ako ste tento mail prijali.

6. Ako dlho trvá dodanie a čo sa stane, keď nie som doma v deň dodania zásielky?

Objednávky zvyčajne expedujeme do 2 pracovných dní odo dňa vytvorenia, resp. prijatia potvrdenia o úhrade objednávky v prípade, ak ste si zvolili prevod na účet. Dĺžka dodania je do 1 jedného pracovného dňa.

7. Objednávka bola vyexpedovaná pred 2 dňami a ešte mi neprišla, čo mám robiť?

V tomto prípade Vás prosíme, aby ste nás čo najskôr kontaktovali. Pokiaľ nás z tohoto dôvodu kontaktujete, ihneď sa informujeme a zisťujeme príčinu nedodania zásielky. S výsledkom budete vždy oboznámení.

8. Môže byť moja objednávka doručená na inú adresu ako je môj trvalý pobyt?

Áno, je to možné a odporúčame Vám zadávať adresu, kde sa pravdepodobne budete zdržiavať, aby ste zásielku vedeli ihneď prevziať a tešiť sa z jej obsahu. 

9. Dostal/a som neúplnú objednávku, čo mám robiť?

V prvom rade sa za túto skutočnosť vopred ospravedlňujeme, no pri takom množstve vybavovaných objednávok sa to občas, žiaľ, stáva. Prosíme Vás, aby ste nás čo najskôr kontaktovali a oznámili nám chýbajúci tovar. Urobíme všetko preto, aby ste tovar čo najskôr dostali.

10. Môžem tovar z mojej objednávky vrátiť, aká je lehota?

V tomto prípade, prosím, postupujte presne podľa Všeobecných obchodných podmienok uvedených na našej stránke.

11. Na koho sa môžem obrátiť, ak mám otázky na nejaký produkt?

Všetky dôležité informácie sú uvedené v textoch pri jednotlivých produktoch a celé texty uvidíte po otvorení daného produktu. Pokiaľ ste v tomto texte nenašli odpoveď na Vašu otázku, neváhajte nás kontaktovať prostredníctvom kontaktného formulára, mailom alebo telefonicky na číslach uvedených v sekcii Kontakty.

12. Tovar, o ktorý mám záujem je vypredaný, je možné si ho objednať?

Áno, je to možné. Je potrebné sa s nami vopred skontaktovať a informovať sa o možnostiach objednania tovaru a následného dodania.

13. Dostal/a som poškodený (chybný) produkt, ako mám postupovať?

Vopred sa za takúto skutočnosť ospravedlňujeme. V tomto prípade, prosím, postupujte presne podľa Všeobecných obchodných podmienok uvedených na našej stránke. Určite nás kontaktujte a my okamžite poriešime danú situáciu.